סיקרט דינר 18.11.19- דיוויד פרנקל

כ-36 אורחים רעבים הניחו לרגעים בודדים שהגיעו בטעות לעוד בניין משרדים רגיל. אך ירידה קצרה במדרגות חשפה את "מטה", חלל חדש ומפתיע שאירח את הארוחה הסודית השלישית שרקח השף דיוויד פרנקל.

עוד לפני שהבינו מה מחכה להם, חיכו לאורחים מנות הפתיחה בפינות הישיבה הפזורות במקום וכללו בריוש עם קרם פרש, פורל מעושן וקורקטים פריכים עם תפוחי אדמה, אורז, גבינת מוצרלה נמסה וגבינת גרנה פדנו.

מיד לאחר חשיפת השף של הערב, דוויד פרנקל, אל מול האורחים המרוצים, החלו להגיש מסביב לשולחן המשותף את המנות הראשונות באווירה איטלקית מנחמת אך קלאסית. ברוסקטות עם סביצ'ה ופרחי קישואים מהממים וטארטלט גבינות כבר העלו את רמות התיאבון והסקרנות להילוך גבוה יותר. פרחי הקישואים כיכבו גם במנות נוספות במילוי גבינת פקורינו וזעתר ונחו על קרם עגבניות. הכוכבות האמיתיות באותו ערב היו הגבינות שהשתלבו מושלם עם טורטליני תפוח אדמה, קרם שורשים וגבינת מנצ'גו. כדורי מוצרלה קטנטנים השתלבו לא פחות מעולה עם קרמל של קייל. בין לבין עלתה המוזיקאית רותם אור (טוטמו) להנעמת האווירה עם מוזיקת פולק-אלקטרונית. להנעמת הבטן הוגשה מנה שהיא מופע שלם בפני עצמו: דגים שלמים במלח ורוטב מי גבינה. גם בגזרת הקינוחים כיכבה גבינת ריקוטה פרסקה במנת טארט שלצידה הוגשו בונבוני גבינת שמנת ופנקוטה מגבינת כבשים ורוטב פירות עוקצני.