ניוקי ריקוטה פרסקה בחצאי דלעות תאילנדיות צלויות במעשנה

שילוב מרקמים מפתיע בהגשה יוצאת דופן

חצו לאורכה ורוקנו מגרעינים דלעת תאילנדית והעבירו לצלייה בתנור. לאחר מכן עשנו אותה במעשנה ושימרו במקום חמים. ערבבו בקערת מעבד מזון גבינת ריקוטה פרסקה, גבינת מוצרלה מעושנת מגוררת וגבינת גרנה פדנו מגוררת עם ביצים, מלח, פלפל שחור גרוס וקמח סמולינה לתערובת בצק אחידה. העבירו את הבצק לתבנית מקומחת בסמולינה, כסו וקררו. קמחו משטח עבודה, רדדו את הבצק לרצועות ארוכות בקוטר של 3 ס"מ וחיתכו לכופתאות ניוקי באורך 4 ס"מ. בשלו את הניוקי בסיר עם מים רותחים מומלחים, סננו ושימרו בצד. חממו במחבת שמן זית, חמאה ועלי מרווה, העבירו את הניוקי למחבת והקפיצו עד שהם משחימים קלות. העבירו את הניוקי אל השקע שבמרכז חצי הדלעת המעושנת, סחטו מעל עגבניות בשלות, פזרו מעל שבבי גרנה פדנו וקליפת לימון מגוררת. זלפו מעט שמן זית, עטרו בעלי ארוגולה טריים והגישו חם.

ריקוטה פרסקה 9% – גבינה בעלת מרקם המזכיר גבן גולמי וטעם נטרלי, חלבי ומעט מתקתק. היא מצוינת למריחה ולאפייה בזכות מיעוט הנוזלים.

מוצרלה מעושנת 22% – קשה יותר ממוצרלה טרייה ובעלת ניחוח מעושן מיוחד. משתלבת נפלא בכריכים, פיצות ובמגוון מאפים.

שבבי גרנה פדנו 29% – שבבי גבינה איטלקית איכותית. טעמה עשיר וארומטי עם רמיזות מתקתקות. בזכות מרקמה המיוחד היא מתאימה ליצירת שבבים בגדלים שונים. הגבינה מצוינת כתוספת למאפים, סלטים ופסטות.