קנלוני גבינות ברוטב עגבניות וטוויל פריך של גרנה פדנו

חגיגת גבינות, פסטה ורוטב עגבניות משגעת, עם קריצה פריכה

חממו תנור לחום של 130 מעלות, הניחו תלוליות נמוכות של גבינת גרנה פדנו מגוררת במרווחים גדולים על מגש אפייה מרופד בנייר אפייה והעבירו לאפייה בתנור למשך 10 דקות. הוציאו את התבנית מהתנור, פזרו מעל לתלוליות עלי תימין, שומשום או קצח, הנמיכו את החום לטמפרטורה של 100 מעלות והחזירו לאפייה למשך 20 דקות עד שהגבינה המגוררת הופכת לטוויל דק, מזהיבה ומתגבשת. הוציאו מהתנור, צננו ושמרו בכלי אטום עד השימוש. ערבבו מילוי עיזים לרביולי יחד עם גבינת סטרקינו מגוררת, ביצה, שום כתוש, עלי תימין ועירית קצוצה, תבלו במלח ופלפל, העבירו לשקית זילוף ושמרו במקרר. חממו בקלחת מעט שמן זית, הוסיפו שום כתוש וטגנו קלות, הוסיפו פאסטה עגבניות, מעט שמנת מתוקה, עלי בזיליקום קצוצים, תבלו במלח ופלפל, בשלו על סף רתיחה במשך 10 דקות והסירו מהכיריים. צקו מהרוטב לכיסוי תחתית תבנית אפייה, זלפו את מלית הגבינה לצינורות פסטה קנלוני וסדרו בשכבה אחת אחידה על גבי הרוטב שבתבנית. צקו מעל עוד רוטב עגבניות, כסו והעבירו לתנור לאפייה עד שהקנלוני רכים. הסירו את הכיסוי ואפו עוד 10 דקות עד להזהבה. הוציאו מהתנור העבירו לצלחת הגשה, הניחו מעל טוויל גרנה פדנו פריך, עטרו בעלה בזיליקום צעיר והגישו חם.

גרנה פדנו 29% – גבינה איטלקית איכותית. טעמה עשיר וארומטי עם רמיזות מתקתקות. בזכות מרקמה המיוחד היא מתאימה ליצירת שבבים בגדלים שונים. הגבינה מצוינת כתוספת למאפים, סלטים ופסטות.

מילוי עיזים לרביולי – מילוי מוכן לרביולי העשוי גבינת עזים.

סטרקינו 20% – גבינה בסגנון איטלקי, המתאימה לאפייה ולהתכה. תשתלב באופן מושלם במאפה או בטוסט מיוחד לאניני טעם שמחפשים הרפתקה קולינרית קטנה.